neljapäev, 27. aprill 2017

Neljapäev 27 aprill 2017

12. päev- Toimekas päev

 Täna oli tavapärane äratus. Tavaliselt ma unenägusid ei näe, aga täna öösel korraldiasin küll mingit tänupidu kellelegi ja elusad kanad olid ka mängus. Seega vaadake ette, kui miskit korraldama pean, siis arvatavalt midagi elusate kanadega seoses :).
Teel tabatud puhkav kass
Start taas tööle ja ikka parem varem, kui hiljem, seega taas 15 minutit varem kohal. Täna oli jälle Chloe tööl ja pikk tüdruk ka. Vahel nad räägivad nii kiiresti, et mul kaob võime üldse miskit aru saada. Veidi nad vaidlesid, kes mida teeb. Me pidime Chloega algul Tomi puhketuppa viima, aga see vaidles hirmsasti voodis vastu ja siis me jäime Binney juurde toimetama. Binnyt hakkasime riidesse panema, siis ta hakkas veidi oksendama. Kohe tekkis häire ja õde ning vahetuse vahem otsustasid, et ta peab jääma tuppa, et mitte teistele haigust anda. Binny vaidles vastu, et ta tunneb ennast hästi, aga lõpuks loobus, vahetasime tal riided ja panime selga pidžaama ning aitasime ta taas voodisse. Järgmisena sai ette võetud Peter, oh seda kurja pilku, kui teda pesema hakakti, vehkis kätega ja muidu nii sõnaaher mees, aga "fuck off" tuli väga selgelt välja ja rusikad ikka ka käisid. Olime temaga kolmekesi toimetamas, sest mina üksi ei tohiks midagi teha. Ma püüdsin Peteri kätt hoida ja rahustada. Pluus ja mähe vahetatud, jätsime ta rahunema. Mulle anti ülesanne anda talle teed ja pudingit. Pudinguga saime imehästi hakkama, sest see talle matiseb, aga teejootmise aegu hammustas väga tugevasti mu kätt ja pilk oli ka väga vihana. Mis ikka jätsin ta rahule. Nüüd oli vaja minna taas lamava Josephine juurde minna ning talle ka teed pakkuda. Josephine pidevalt nuttis ja halas, et tahab minna koju. Temal on ka lisahapnik, teed suutsin talle joota oma 150 ml, talle tuli ka pasendajat sisse panna, et kergem neelata oleks. Tõttasin alla korrusele, et mis veel ees ootab. Häire tuli toast nr 10, aga tema tahtis miskit sellist, millest mina aru ei saanud, saatsin sinna teise hooldaja. Nüüd kutsuti mind kaasa Viara juurde, kes on tugev kakleja. Minu ülesandeks oli hoida käsi, olime tema juures 4 hooldajaga. Talle ei meeldi üldse pesemine ja täiega käsi rusikaga lendleb, kratsib, küünistab. Sain minagi paremale käele oma kriimustused kätte. Lisaks kätevehkimisele laseb ta ka jalgadel vehkida. Muud ei jää temaga tegelemisel üle, kui tõsteti tõstukiga üles ja sii sai ära vahetada voodipesu ning teostada mähmete vahetuse. Temaga tegelemine võttis julgelt 30 minutit aega. Lõpuks panime talle tema lemmiknuku kõhu peale ja jätsime ta rahule.  Allkorrusele jõudes tuli häire Pauli toast, tema tahtis ka voodist välja saada ning mingit kreemi peale. Mina temaga üksi tegeleda ei saa, seega ootasin, kuniks keegi vabanes ning tegelesime Pauliga kolmekesi. Samuti riiete vahetus, tõstsime ta tugitooli ning sellega suundusime ta puhkeruumi. 
Selleks korraks olid kõik residendid teenindatud ja võisime korra hingata. Hooldajad võtsid oma 30 min pausi kordamööda välja. Paus tähendas, et sa võid istuda puhkeruumis ja teha mida soovid, kasutada telefoni, süüa.
Lõngast pallide tegemine
Käes oli lõuna ja mina sain täna tubadesse ja puhkeruumi toitu jagada. Köögis oli täna suur poiss Bill.  Toidud jagatud, ma ei pidanudki täna kedagi toitma. Köögis palus mul üks hooldaja nõusid pesema hakata ja nii neid pesema jäin oma pea tunniks. Teised hooldajad tõid lõunasöögi kandikuid tagasi ja Bill märkis tabelisse märkmed. Mina pesin nõud ära ja siis sain ka lõpuks veidi lõunat pidada. Pärast lõunat vaatasin, mis Liisa (tegevusjuhendaja) plaanib ning hakkasin teda aitama. Vahepeal jutustasin Pauliga pikalt ning Ellen toodi ka välja, tema voodi tegin korda, ka Pauli voodi sain korda teha. Liisa valimistas ette lõngapallide tegemise, ma aitasin kerida ning koos juhendasime osalised ära. Ajasin ka Tomiga pikalt juttu. Viskasin temaga ka veid nalja, tal oli täitsa elu sees. Naised tegid käelist tegevust muusika saatel, aga Tomile see ei meeldinud ning viisime ta teise tuppa televiisorit vaatama. Tom soovis ka teed ning seda sai talle ka toodud. Tom on ka diabeetik, seega suhkrut ei tohi talle panna. Kell oli liikunud hilisesse pärastlõunasse, kui tõime Elleni puhkeruumist ära ning panime ta voodisse istuvasse asendisse, et sai taas televiisorit vaadata. Aeg oligi juba viis läbi ning mul oli aeg ära liikuda - kodu poole.
Õues tervitas mind taas vihmake, seega loobusin minemisest kaubatänavale juur- ja puuvilju tooma. Seega õhtu kujunes taas tubaseks ja arvutipõhiseks. Homme saab täis juba teine nädal.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kolmapäev 17 mai 2017

30 päev. See You UK and welcome Estonia Täna hommikul helises äratuskell 3.15. Hommikusöök koosnes sellest, mis veel kapis järgi oli...