pühapäev, 23. aprill 2017

Pühapäev 23 aprill 2017

8. päev - Aeg tähistada nädala möödumist

Purjekatel on kaks kiilu, et külili ei vajuks mõõnaga
Siin ma elaks vist mingi aja küll
Korralik uni ja rahulik äratus ning kudumist ja nokkimist. Aitab, ilm selgines ja tuli minna taas välja otsima kohalikku Nokiat. Suundusime täna kodutänavast Londoni poole ehk Thamesi suudmest allapoole. Päike säras ja ma tundsin rõõmu, et olin päikeseprillid kaasa võtnud, päike oli täna tõesti väga ere.
Skaudid paraadi korraldamas

Tundub, et siin on koerte paradiis, kõikidel peredel olid kaasas koerad, mõnel isegi mitu. Hoolimata keelumärgist, et koerad ei tohi siin rannas olla , oli neid ikka hulga. Nii suuri kui pisikesi ja rihma otsas ja vabalt jalutamas. Inimesed suhtusid sõbralikult, kui soovisin nende koertega veidi suhelda, pigem isegi olid meelitatud. Ühele koerale sain palligi visatud, aga ta oli suhteliselt paks ning ei viitsnud kaugele joosta.   Eilsest jalutamisest olid mul veel jalad hellad aga ikka kiskus edasi ja edasi.
Jõudsime LEIGH ON SEA piirkonda- väike, väga armas kalurikülake, nautisme vaateid, söögikohtadesse heitsime pilgu, mis hinnad on. Siin piirkonnas on lõunasöögi hinnad 8-12 £ piires ning joogid siis lisaks. Ütleme nii, et ikka kallis on see elu siin. Kõht nõuab ikka oma ja nii sättisime endid sööma ja meie õnneks jõudsime enne kinnipanekut veel kohale. Tellisin endle kanafilee pestoga ning lisaks olid juurikad. Maitses täitsa hea ja ports oli paras.
Nüüd läksime kaema, mis paraad toimus. Need olid skaudid, kes korraldasid paraadi ja suundusid kirikusse. Minu uudishimu ajel suundusime meiegi sinna. Üllatusena tuli mulle, et skaudid/gaidid on seotud religiooniga ning kirikus toimus tõotuse uuesti andmine, isegi palve loeti. Meie vaikselt hiilisime nüüd tulema.

Vaade Thames jõele mõõna ajal
Võtsime suuna juba kodu poole, sest aeg kippus juba pärastlõunasse ning minna oli meil ikka jupp maad. Liikusime mööda High Streeti ja lippasime sisse ka vahel mõnda poodi, mis ahvatlevalt veel lahti oli.
Meenus, et puudu on meil leib, vorstiline ja kuidagi on veel vaja ju ka 1/4 möödumist tähistada. Nii sai teele jäänud väikesest poest võetud kaasa valge vein.
Muidugi tegin nüüd ka esimese ostu ja ostsin midagi endale, aga sellest ma ei räägi ja pilti ka ei pane - meelega!!! Kodus sai tehtud kohe kontroll kodusele saarele, kas kõik on sealpool korras ja Hiiumaa ikka kontrolli all. Tundus, et saavad hakkama, isegi kui mind saarel pole. Tore ju - ma polegi asendamatu :))))))).  Ostsime enda vannitoa põrandale väikse mati, siis hea pesust tulla ja rätikule astuda. Lisaks nõude kuivatamiseks paar rätikut. Viimane osa päevast möödus arvutis nokitsedes ning muusikat kuulates ning ikka kirjutades.
Skaudid kogunevad
                 JÕUDU, JAKSU UUEKS NÄDALAKS!!!!

Laevad kuival

Leigh on Sea poes müügilolevad krabid